Skip links

گزارش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن اصفهان

نمایشگاه بین المللی معدن اصفهان: نمایشگاهی سفیدپوش

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری و مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راه سازی و خدمات و تجهیزات وابسته در مرکز نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برگزار شد.
این نمایشگاه که از تاریخ یکشنبه 18 لغایت چهارشنبه 21 دی ماه 1401 دایر بود پذیرای بالغ بر 100 فعال صنعتی در حوزه های معدن، ماشین آلات معدنی و صنایع وابسته بود.
سدید ماشین افلاک نیز با دارا بودن غرفه ای بالغ بر 70 متر مربع که در سالن C این نمایشگاه مستقر بود، به ارائه کالاها و خدمات خود به بازدیدکنندگان از غرفه پرداخت.
در این رویداد، مقامات اتحادیه ها، اصناف، تشکل ها و انجمنهای مربوط به صنایع مرتبط همچون سیمان، معدن، فولاد و … از نمایشگاه دیدن کرده و به گفتگو با غرفه داران پرداختند و در این گفت و گو ها مسائل ومشکلات موجود در صنعت مطرح گردیده و پیشنهادهایی برای برطرف نمودن آنها ارائه گردید.

علیرغم دور بودن مرکز نمایشگاههای بین المللی اصفهان از مرکز این شهر، بارش برف کم سابقه و نیز تعطیلی ادارات اصفهان در روز پایانی نمایشگاه به دلیل سرمای شدید و بارش سنگین برف توانست مخاطبان قابل قبولی را به خود جلب نماید.

 

 تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از بازدیدکنندگان از غرفه سدید ماشین افلاک نتایج زیر را به همراه داشت:

از نکات حائز اهمیت این رویداد، حضور حداکثری نمایندگان شرکتهای سیمانی و معدنی به عنوان بازدیدکننده میباشد که خود نشان دهنده اهمیت رویدادهای نمایشگاهی از این دست برای این گروههای صنعت میباشد. لذا لازم است به نمایشگاههایی که در این حوزه برگزار میشود اهمیت بیشتری داده شود.

گالری تصاویر نمایشگاهی

  • میزبانی از  بازدید کنندگان غرفه سدید ماشین افلاک افتخاری بود که عکس ها تنها میتوانند بخشی از این اشتیاق را به تصویر بکشند.

Leave a comment

4 + شانزده =

تماس سریع